در آستانه نوروز ۱۴۰۴، عیدی مددجویان سازمان بهزیستی همراه با مستمری فروردین ۱۴۰۴ واریز خواهد شد. مددجویان این سازمان در سالهای اخیر از پرداخت مبلغی حمایتی تحت عنوان «عیدی مددجویان» برخوردار بودند.
برای اطلاع از شرایط پیگیری و ثبت نام دریافت مستمری از سازمان بهزیستی بر لینک زیر کلیک کنید. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دریافت مستمری از بهزیستی ⇓⇓⇓.
لازم به ذکر است در دوران دولت سیزدهم این عیدی قطع شد و تلاشهای فعالان حقوق افراد دارای معلولیت برای بازگرداندن آن بینتیجه ماند. به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا و سرویس خبری دیلی تهران.
با ورود به سال جدید ۱۴۰۴، افراد دارای معلولیت و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در انتظار تعیین وضعیت ردیف اعتباری برای عیدی پایان سال خود هستند این سوال برای ایشان وجود دارد که آیا سازمان برنامه و بودجه مجدداً عیدی مددجویان سازمانهای حمایتی را برقرار خواهد کرد یا سیاست دولت سیزدهم در این زمینه تداوم خواهد یافت. آیا عیدی با مستمری بهزیستی ۱۴۰۴ واریز میگردد.
خدمات ارائه شده در مرکز مثبت زندگی سازمان بهزیستی را بخوانید.
به علاوه، در سال ۱۴۰۳، ۳۳۳۵ دستگاه لوازم ضروری زندگی از قبیل آبگرمکن، یخچال، تلویزیون، پنکه و کولر به مددجویان و نیازمندان مازندرانی اعطا گردید. این اقدام با هزینهای بالغ بر ۲۳ میلیارد و ۲۶۹ میلیون تومان صورت گرفت.
مهدی قربانی، قائم مقام کمیته امداد مازندران، اعلام کرد که تأمین لوازم ضروری زندگی جزء خدمات اصلی این نهاد است و با راهاندازی سامانه هوشمند امداد (سها)، تمامی نیازمندیهای مددجویان ثبت و بر اساس اولویت مورد بررسی قرار میگیرد.
سید جواد حسینی، رئیس سازمان بهزیستی کشور، از افزایش مستمری افراد تحت پوشش این سازمان در سال آینده خبر داد و تأکید کرد که اقدامات جدیدی از جمله تصویب پستهای صندوق حمایت از فرصتهای شغلی افراد دارای معلولیت و بیمه اجتماعی بیش از ۶۲ هزار زن سرپرست خانوار در سال ۱۴۰۳ انجام گردیده است. وی همچنین از افزایش ۴۰ درصدی مستمریها و ۴۱ درصدی بودجه سازمان بهزیستی خبر داد.
در ادامه خبرها در صورت با خبر شدن از پرداخت عیدی با مستمری مددجویان بهزیستی در سال ۱۴۰۴ به اطلاع مستمریبگیران این سازمان خواهیم رساند.
6 دیدگاه ها
نا
سلام ..تورا به مقدسات قسم به دادمون رسیدگی کنید انقدر چشم انتظاری عیدی رو کشیدیم به خدا گرفتارم بادوتابچه وکرایه مستاجری موندم بمیرم یابمونم بیکارم و شرمنده ودرمونده ..بعدازخدای بزرگ چشممون به بخشش شما عزیزانه .تورا به اون خدا واریز عیدی مددجویان کمیته امداد رو بدید ..به دادمردم برسید مولا علی ع در قیامت داد همه مون برسه …ممنونم
سلام به زحمتکشان بهزیستی خدایی ماهی ۳۶۰۰ برای ۴ نفر با اجاره خونه چیکار کنم با این حقوق چیکار کنم با دو تا بچه مدرسه ای انشالله که یه فکر اساسی برای بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی بشود با تشکر فراوان
یه پیکان اسقاطی داشتم یه تارا برنده شدم پولم نرسید حواله رو با پیکان دادم ۱۴۰ در حالی که ۱۲۰ پول پیکان بود حالا دیگه نمیتونم پیکان رو بخرم بی ماشینم شدم
واقعا این کمکهای کم از این دولت با این همه امکانات ماهی ۱ تومن برای معلولیت خفیف خیلی کمه پول یه روغن با ۱۰ تا نونه
ازوقتی تحت پوشش بهزیستی شدم نه کمکی نه عیدی گرفتم.مزخرف تحویل مردم ندید کدوم عیدی کدوم کمک بلاعوض ماکه ندیدیم حتی یه زنگ به مددجونمیزنندیابرای سرکشی نمیاندحالاحرف ازکمک بلاعوض باعیدی میزنند